chamises جمعیت انتقال لرستان مصدومیت جوان مصدوم

chamises: جمعیت انتقال لرستان مصدومیت جوان مصدوم ارتفاعات سفیدکوه خرم آباد امدادگران

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی رای مردم در 29 اردیبهشت یک بلوغ اجتماعی بود / روحانی

رییس‌جمهور بعد از تحلیف یادآور شدکه باید پاسخگوی رای مردمی باشیم که اعتبار و حیثیت مجددی به ما بخشیده اند.

رای مردم در 29 اردیبهشت یک بلوغ اجتماعی بود / روحانی

روحانی :رای مردم در 29 اردیبهشت یک بلوغ اجتماعی بود

عبارات مهم : ایران

رییس جمهور بعد از تحلیف یادآور شدکه باید پاسخگوی رای مردمی باشیم که اعتبار و حیثیت مجددی به ما بخشیده اند.

به گزارش ایسنا حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مراسم تحلیف خود به عنوان رییس جمهور 4 سال آینده ایران، بعد از ادای سوگندطی سخنانی با اشاره به حضور مقامات بلندپایه سیاسی دنیا در این مراسم اظهار کرد: ملت بزرگ و شریف ایران، مهمانان ارجمند ، روسای محترم جمهور، نخست وزیران، معاونین مدیر جمهور ، روسای مجالس، وزرای خارجه و نمایندگان خاص کشورهای دوست و شرکت های بین المللی ؛ نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و اعضای محترم شورای نگهبان ، روسای محترم قوه قضاییه و مقننه، مدیر و اعضای محترم دفترنهاد مقام معظم رهبری، یادگار امام (ره) و اعضای محترم بیت امام راحل، فرماندهان نیروهای مسلح و مسئولین محترم کشوری و لشکری در شروع سخن یاد بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای عزیز، جانبازان و آزادگان سرافراز را گرامی می دارم و در برابر عظمت آن ها تعظیم می کنم که عظمت و شرف ما مدیون رشادت های آن عزیزان است.

رای مردم در 29 اردیبهشت یک بلوغ اجتماعی بود / روحانی

وی ادامه داد: ایام تولد ثامن حجج امام رضا (ع) را تبریک گفته و از خداوند بزرگ می خواهم که با توجه حضرت ولی عصر (عج) و به برکت این ایام خجسته دولت و ملت ما را مشمول برکات خود قرار دهد.

روحانی با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب مشروطه گفت: امروز چهارده مرداد است ؛ ۱۱۱ سال پیش کشور عزیزمان ایران حماسه ای نو آفرید. نهضت مشروطیت کشور عزیزمان ایران به عنوان نخستین قیام ملت خاورمیانه پیروز شد و دو مفهوم قانون و حاکمیت ملی را جهت ملت به ارمغان آورد. در واقع نخستین قیام ملی مردم آسیا جهت آزادی خواهی در این قاره کهن به انجام رسید.

رییس‌جمهور بعد از تحلیف یادآور شدکه باید پاسخگوی رای مردمی باشیم که اعتبار و حیثیت مجددی به ما بخشیده اند.

وی در ادامه گفت: این انقلاب با سختى ها و آسانى ها های فراوانی روبرو بود که متاسفانه در نهایت به انحراف کشیده شد. ملت کشور عزیزمان ایران جهت برقراری آزادی و حکومت قانون فداکاری های فراوانی کردند. آن ها در نهایت انقلاب اسلامی کشور عزیزمان ایران را به پیروزی رساندند.

رییس جمهور خاطر نشان کرد: امروز دوازدهمین دولت جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران شروع می شود. از وقت انقلاب تاکنون عالی ترین مقام اجرایی کشوربا رای تک تک مردم گزینش می شود. مردم کشور عزیزمان ایران با خلق حماسه اردیبهشت و حضور در انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر با ما سخن گفته و نظرات خود را علام کردند.

وی افزود: آنان با زبان رای خود گفتند چه می خواهند و چه نمی خواهند. آنها با گزینش مجدد رویکرد و راهی را گزینش کردند که 4 سال در معرض نقد همگان قرار داشت. از این بعد ما باید پاسخگوی رای مردمی باشیم که اعتبار و حیثیت مجددی به ما بخشیده اند.

رای مردم در 29 اردیبهشت یک بلوغ اجتماعی بود / روحانی

روحانی تصریح کرد: رای مردم در 29 اردیبهشت یک اتفاق نبود، بلکه حاصل یک بلوغ اجتماعی بود. منتخب ملت باید به درستی بداند از میان چه خواسته ها و آرایی برآمده هست. امروز من به عنوان مدیر جمهور جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران مکلف به انجام همه امور مردم کشور عزیزمان ایران هستم. انجام این وظیفه بدون همکاری همه آحاد ملت ممکن نخواهد بود.

روحانی در ادامه بیان کرد: این دولت می خواهد دولت معتدلی باشد که نه با هر پرخاشی بترسد وتسلیم شود و نه با هر هیجانی برآشفته شود و بجنگد.

رییس‌جمهور بعد از تحلیف یادآور شدکه باید پاسخگوی رای مردمی باشیم که اعتبار و حیثیت مجددی به ما بخشیده اند.

وی افزود: ما دولتی مصلح هستیم که در سیاست داخلی و در سیاست خارجی صلح را برجنگ و اصلاح را بر جهود ترجیح می دهیم ما هر لحظه آماده دفاع از ملت خود هستیم ولی دفاع را فقط با سلاح ممکن نمی دانیم. ماپشتیبان نیروهای مسلح خود هستیم ولی بزرگترین سلاح ما رای ملت ما هست. ملتی که بیش از 41 میلیون رای در صندوق دارد هرگز در بن بست قرار نمی گیرد.

رئیس جمهور کشورمان خاطر نشان کرد: این رای نه تنها اعتبار دولت و مجلس، بلکه اعتبار ارتش و سپاه ما نیز هست. در کشور ما حاکمیت دوگانه ای وجود ندارد.

رای مردم در 29 اردیبهشت یک بلوغ اجتماعی بود / روحانی

روحانی تصریح کرد: صلح ما به سلاح ما متکی است و سلاح ما به صلح ما تکیه دارد. برجام نیز نمونه ی وفاق ملی در کشور عزیزمان ایران هست. بی شک بدون اعتبار و حمایت مقام معظم رهبری و هماهنگی مجلس و نیروزها مسلح با دولت منتخب مردم برجام به فرجام نمی رسید و ادامه نمی یافت، ولی دنیا می داند که هرگونه نقض قرارداد در این معاهده بین المللی با تصویر العمل یکپارچه ملت و دولت کشور عزیزمان ایران مواجه خواهد شد.

وی تاکید کرد: باید بپذیریم که نیازمند درک یکسان و توافق عملی بر سر پرسشها ملی، مصالح ملی و وقت های ملی هستیم و روی آوردن به تفاهم ملی وهمکاری ملی ضرورتی تاریخی است.

رئیس جمهور کشورمان در ادامه یادآور شد: باید بدانیم همه ما در این دریای طوفانی یک کشتی و یک کشتیران داریم و باید با قطب نمای خاص ملت و سربلندی کشور عزیزمان ایران اسلامی با هم تلاش کنیم. مردم سالاری دینی تنها دستاورد نظام جمهوری اسلامی نبوده و این نظام به توفیقات بزرگ دیگری نیز دست یافته هست. توفیقاتی همچون استقلال کشور، امنیت بی نظیر، اقتدار نیروهای مسلح و توسعه توان دفاعی که عنوان قابل توجه در میان مردم منطقه است حاصل پایداری ما در سیاست حمایت از مظلوم و هزینه دادن در راه آن بوده و همچنین ارتقاء موقعیت کشور در نظام بین المللی که نتیجه پیروی از اصول حکمت، عزت و مصلحت در سیاست خارجی بوده است.

روحانی همچنین گفت: باید به هوش باشیم که حفظ این دستاوردها و استمرار توفیقات کشور مستلزم برخورداری از یک اقتصاد قوی، پویا و تاثیرگذار در عرصه جهانی و منوط به توسعه علمی در کشور است.

وی خاطر نشان کرد: در 4 دهه گذشته پیشرفت های قابل توجهی حاصل شده است سرمایه گذاری های زیادی در زیرساختها انجام شده است در بسیاری از مناطق محروم و دوردست بهبودهای قابل توجهی در استانداردهای زندگی مردم ایجاد شده است و فاصله فقیر و غنی به طور معناداری نسبت به ابتدای انقلاب کم کردن یافته است.

رئیس جمهور کشورمان ادامه داد: امروزسطح آموزش و بهداشت و درمان در کشور از استانداردهای مناسبی در مقایسه با بسیاری از کشورهای دنیا برخوردار هست. درادامه دستاوردهای سالهای بعد از انقلاب دولت یازدهم نیز قدمهای بزرگی در عرصه های متفاوت برداشته که از آن جمله بازگشت ثبات اقتصادی در بازارهای متفاوت به خاص بازار ارز، کم شدن قیمت تورم به تورم تک رقمی، زیاد کردن رشد اقتصادی و دستیابی به اشتغال هر سال بیش از 600 هزار شغل در دولت یازدهم است.

وی تاکید کرد: دستاورد مهم دیگر دولت زیاد کردن تولید بیش از 1 میلیون بشکه نفت در روز و باز بعد گیری سهم کشور عزیزمان ایران در بازار جهانی و جهش بزرگ در تولید گاز و تکمیل زنجیره ارزش افزوده نفت در کشور است.

روحانی در ادامه بیان کرد: در حوزه رفاه و تامین اجتماعی نیز گامهای بزرگی در حمایت از اقشار کم درآمد برداشته شده است و با اجرای طرح بیمه همگانی امروز همه ایرانیان تحت پوشش بیمه درمانی قرار گرفتند. از سوی دیگر بعد از اجرای طرح سلامت سهم پرداختی از سوی مردم در هزینه های درمانی کم کردن چشمگیری داشته است.

رئیس جمهور کشورمان به پیشرفت کشور در حوزه ارتباطات اشاره کرد و افزود: دسترسی مردم به اینترنت پرسرعت و اطلاعات از طریق اینترنت بیش از ده برابر شده است که این دسترسی نقش مهمی در توسعه کسب و کار داشته است.

رئیس جمهور در ادامه به بیان برنامه های دولت دوازدهم در عرصه سیاست های داخلی پرداخت و گفت: در عرصه سیاست داخلی دولت یازدهم اقدام به تهیه سند حقوق شهروندی نمود و آن را به دستگاه های اجرایی کشور ابلاغ کرد و دولت دوازدهم نیز ادامه این را در دستور کار قرار داد.

وی با بیان اینکه با وجود تمامی دستاوردهای با ارزش چهار دهه گذشته، کشور عزیزمان ایران همچنان با پرسشها بزرگی مانند بیکاری جوانان، بحران آب، آلودگی هوا و موارد دیگر دست و پنجه نرم می کند، به برنامه دولت دوازدهم اشاره و خاطرنشان کرد: آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت برنامه محوری دولت دوازدهم است.

روحانی با تاکید بر لزوم فراهم آوردن بعضی مقدمات جهت انجام اصلاحات اقتصادی هست، گفت: از ابتدای دولت یازدهم مسیری هشت ساله را جهت انجام اصلاحات اقتصادی طراحی کردیم و در چهار سال ابتدایی یعنی در دولت یازدهم دستیابی به ثبات اقتصادی در داخل و ایجاد تعامل پایدار و بلندمدت با کشورهای دنیا را به عنوان پیش نیاز انجام اصلاحات نشانه گذاری نمودیم.

رئیس جمهوری ادامه داد: دولت همچنین دست خود را جهت همراهی در اجرای برنامه مهم خود به سوی همه اقشار مردم و جریانات سیاسی و اجتماعی دراز می کند. امروز مردم شریف کشور از همه ما انتظار دارند که نشان دهیم می توانیم با وجود اختلاف نظرها، حول تشخیص پرسشها مهم کشور و یافتن راه حل جهت آنها همفکری کنیم و با سازوکارهای موجود در جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران و با هدایت رهبری معظم انقلاب جهت سیاست گذاری و اقدام به یک اتفاق نظر دست یابیم و نشان دهیم که پرسشها فرعی و جنجال های سیاسی ما را از پرسشها مهم کشور باز نمی دارد.

وی خاطرنشان کرد: ما در دهه های گذشته با همراهی یکدیگر از موانع سخت تری از جمله موج ترور، جنگ، تحریم ها و فشارهای مستمر کشورهای خارجی عبور کرده ایم و همواره وحدت کلمه رمز پیروزی ما بوده است.

رئیس جمهور منتخب مردم در ادامه با اشاره به حضور هیات های عالی رتبه از کشورهای متفاوت دنیا در مراسم تحلیف ریاست جمهوری کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه این دومین بار است که مراسم تحلیف مدیر جمهور در حضور مهمانان گرانقدر خارجی برگزار می شود، ضمن قدردانی از حضور مهمانان خارجی تاکید کرد: خط مشی دولت جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران همچنان تعامل گسترده و متوازن با دنیا است که در سخنان اخیر مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ نیز مورد تصریح مجدد قرار گرفت.

روحانی خاطرنشان کرد: تعامل سازنده با کشورهای دنیا تعمیق پیوندها با کشورهای همسایه و منطقه و زیاد کردن سطح همکاری ها با کشورهای دوست نه فقط یک گزینش آگاهانه بلکه ضرورتی است که صلح و امنیت بین المللی در گرو تحقق آن هست. عبور از تهدیدات خطرناک و تحولات پیچیده دوران گذار فعلی جز با زیاد کردن تماس ها و مراودات و نهادینه کردن گفت وگو از سوی دولت ها و ملت ها امکان پذیر نیست.

رئیس جمهور کشورمان گفت: براساس این رویکرد کشورمان به کارها مهم و قابل توجهی در حوزه سیاست خارجی کشور دست یافته هست. حل و فصل عنوان هسته ای و خارج شدن پرونده هسته ای از فصل هفتم منشور ملل متحد و لغو تحریم های شورای امنیت و همچنین لغو تحریم های ظالمانه در حوزه هسته ای یکی از بزرگترین دستاوردهای دولت یازدهم بوده است.

وی در ادامه با انتقاد از بعضی کارشکنی ها از سوی آمریکا در اجرای برجام اظهار کرد: گرچه تاکنون گره های زیادی از اقتصاد کشور در حوزه تحریم ها گشوده شده، ولی بدعهدی های آمریکا در اجرای برجام به علت اعتیاد حاکمیت این کشور به سیاست غیرقانونی و ناکارآمد ترساندن و تحریم ، غیرقابل اعتماد بودن آنها به عنوان شریک جهت همه دنیا را به اثبات رسانده است.

روحانی خاطر نشان کرد: من از سوی مردم و مسئولین کشور به صراحت اعلام می کنم جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران آغازگر نقض برجام نخواهد بود، ولی در برابر استمرار بدعهدی های آمریکایی ساکت نخواهد نشست.

وی افزود: ملت کشور عزیزمان ایران ثابت کرد که احترام را با احترام و بدی رابا مقابله به مثل پاسخ خواهد داد. ما با نوآمدگان دنیا سیاست کاری نداریم ولی به کهنه سواران اعلام می کنیم که می توان برجام را به یک حقوق بین الملل تبدیل کرد و از یک استثنا قاعده ساخت.

روحانی تصریح کرد: آن ها که قصد پاره کردن برجام را دارند بدانند که با این کار طومار عمر سیاسی خود را پاره می کنند و دنیا بدعهدی آن ها را فراموش نمی کند. آن ها که خود را جزو بازندگان برجام می دانند می توانند به غلط های خود آخر دهند. امروز روز رونمایی مادر بمب ها نیست. امروز روز رونمایی از مادر همکاری ها هست. مذاکرات کشور عزیزمان ایران برج بلند دموکراسی است که ۱۱۱ پله دارد. از ۱۱۱ سال پیش تا کنون مردم کشور عزیزمان ایران جهت دموکراسی قدم برداشتند.

رئیس جمهور همچنین گفت: جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران اعتبار و پیشرفت خود را از مردم فرهیخته و با ایمان خود می گیرد. این نظام آماده همکاری با دنیا با منافع یکسان هست. در حضور ۱۰۵ نماینده بین المللی که مفتخر به میزبانی آن ها در کانون مردم سالاری کشور عزیزمان ایران هستیم اعلام می کنم دولت کشور عزیزمان ایران هیچ گونه محدودیتی جهت همکاری با شما ندارد.

وی به همین جهت گفت: علاقه ما بعد از همکاری با همسایگان همکاری با همه دنیا هست. علقه های دینی، تاریخی، فرهنگی با همسایگان زمینه های مورد نیاز جهت همگرایی را فراهم آورده هست. ما دست دوستی به سمت همسایگان خود دراز می کنیم و اعتقاد داریم تنها از طریق گفت وگو و همکاری می توانیم در جهت آرامش و بالندگی در منطقه قدم برداریم.

روحانی همچنین خاطر نشان کرد: قدرت های خارجی که تنها به فکر منافع کوته بینانه خود هستند با فروش میلیاردها دلار تسلیحات، باعث بی ثباتی زیاد در منطقه شده است اند؛ تنها بذر اختلاف و دو دستگی را در منطقه می کارند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند.

رئیس جمهور اظهار کرد: ما می خواهیم صدای اعتدال را به صدای عالم و منطقه تبدیل کنیم تا از این منطقه که مهد تمدن و اسلام رحمانی است هرگز صدای نفرت و خشونت به گوش نرسد. امیدواریم بعد از سالها آزمون و اشتباه به این درک یکسان رسیده باشیم که تنها راه ریشه کن کردن تروریست این معضل جهانی اعتماد به مردم و کسب مشروعیت از صندوق رای از یک سو و همکاری های منطقه ای و فرامنطقه ای از سوی دیگر است.

وی در ادامه این صحبت با اشاره به درگیری های منطقه ای از جمله عنوان سوریه و یمن گفت: همانطور که در چهار سال پیش از این گفته ایم حل پرسشها منطقه ای مثل عنوان سوریه و یمن جز با توقف جنگ و خشونت طلبی، با مبارزه یکسان با افراط و ترور، مذاکرات سوری- سوری و یمنی – یمنی و پذیرش رای و نظر مردم این کشورها به وسیله همه فعالان منطقه ای و فرامنطقه ای امکان پذیر نیست.

روحانی گفت: درخواست مهم ما ازهمه کشورهای منطقه و دنیا جهت پیوستن به ابتکارات سیاسی جهت آخر دادن به کشتار و آوارگی و نابودی زیرساخت های این دو کشور هست. میهمان های گرامی کشور عزیزمان ایران کشوری مردم سالار با سرمایه های عظیم انسانی و طبیعی و موقعیت خاص جغرافیایی آماده همکاری با کشورهای شما در پیشبرد منافع یکسان هست. همکاری ها به ایجاد صلح و ثبات در منطقه و دنیا کمک خواهد کرد.

رئیس جمهور کشورمان در آخر جهت مهمانان حاضر در این مراسم آرزوی اقامتی خوش کرد.

واژه های کلیدی: ایران | سیاست | اسلامی | همکاری | ایرانی | ایرانیان | حسن روحانی | رئیس جمهور | رئیس جمهور | رییس جمهور | آینده ایران

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه